„IT w Administracji”

Miesięcznik informatyków i menedżerów IT sektora publicznego

Organizatorem Forum jest miesięcznik „IT w Administracji” – pierwszy w Polsce magazyn poświęcony technologiom informatycznym stosowanym w sektorze publicznym. Czasopismo „IT w Administracji” stanowi przydatne i uznane w środowisku źródło wiedzy oraz praktycznych porad na temat e-administracji.

W „IT w Administracji” co miesiąc prezentowane są najnowsze rozwiązania związane ze sprzętem komputerowym i oprogramowaniem używanym w jednostkach publicznych.

Miesięcznik śledzi trendy w bezpieczeństwie, zajmuje się problematyką administrowania sieciami. Eksperci pisma doradzają, jakie produkty wybrać oraz jak je wdrożyć, aby wspomóc pracę urzędu. Wysoki poziom miesięcznika sprawia, że „IT w Administracji” to rozpoznawalna marka wśród informatyków–urzędników, poszukujących konkretnych rozwiązań dla swojej jednostki.

Centrum Szkoleniowe Administracja Publiczna

W ciągu każdego dnia organizujemy średnio 5 szkoleń

Organizujemy konferencje, jak i szkolenia obejmujące problemy funkcjonowania szeroko rozumianej administracji publicznej o rozległej tematyce, których planowanie opiera się na informacjach pochodzących od praktyków – pracowników administracji publicznej, zgłaszających kwestie wywołujące wątpliwości w codziennej pracy.

Oferowane przez nas szkolenia i konferencje prowadzone są przez sprawdzonych ekspertów z danej dziedziny. Są to osoby nie tyko posiadające doskonałą wiedzę merytoryczną, ale też świetnie przygotowane do konkretnego spotkania i nawiązujące bardzo dobry kontakt z uczestnikami szkoleń. Wyróżnia ich praktyczne podejście do tematu oraz otwartość na pytania uczestników.